NIEUW: Goedkeuring van ingediende diensten

CareMatch start 2024 met de introductie van een nieuwe functionaliteit, die het goedkeuren van ingediende diensten voor de opdrachtgever eenvoudig en efficiënt maakt.

Deze mogelijkheid is ontworpen om opdrachtgevers meer controle te geven over het goedkeuringsproces, waardoor het gehele systeem nog transparanter en gebruiksvriendelijker wordt. Opdrachtgevers kunnen nu met (nog meer) vertrouwen de ontvangen facturen uitbetalen, wetende dat de onderliggende diensten reeds door locatiemanagers of teams goedgekeurd zijn.

Belangrijkste kenmerken van de nieuwe functionaliteit:

  1. Notificatie via e-mail: Opdrachtgevers krijgen een notificatie via e-mail als er diensten voor ze klaar staan om goed te keuren. Geen extra apps, maar geïntegreerd in hun dagelijkse werkproces!
    Wie de notificatie en toegang moeten krijgen is door de opdrachtgever te bepalen.
  2. Eenmalige toegang via code: Er hoeven geen accounts geregistreerd te worden. Het systeem functioneert zodanig dat het verzoek via de e-mail binnenkomt. De goedkeurder kan vervolgens eenmalig inloggen met een tijdelijke beveiligingscode die ontvangen wordt.
  3. Goedkeuring (of afkeuring): Na inloggen worden alle ingediende diensten getoond aan de goedkeurder van de opdrachtgever die van toepassing voor zijn of haar OE of kostenplaats. Diensten kunnen vervolgens aangevinkt en goedgekeurd worden. Klopt een dienst niet? Dan kan een dienst natuurlijk ook afgekeurd worden met een toelichting.
  4. Real-time statusupdates: Is een dienst goedgekeurd? Dan is dit ook direct van toepassing voor CareMatch en kunnen facturen opgesteld gaan worden.
  5. Inzicht en controle voor gehele organisatie: Opdrachtgevers krijgen ook via hun zorgorganisatieportaal de toegang om (alle) verzoeken in te zien. Zodoende kan een flexpunt of administratie afdeling van een zorgorganisatie achter de teams en/of locaties aan om hen te herinneren aan de goedkeuring, ofwel zij kunnen zelf de goedkeuring geven.

CareMatch blijft toegewijd aan het leveren van dienstbare oplossingen om de zorgsector te ondersteunen bij het invullen van tijdelijke versterking. Deze nieuwe functionaliteit is een verdere stap in de richting van het optimaliseren van de administratieve ondersteuning ten aanzien van de zorgverlening. Zo versterken we de samenwerking tussen zorgverleners en opdrachtgevers. En dragen we ons steentje bij aan een (kleine) besparing op de benodigde administratietijd.

Voor meer informatie over deze nieuwe functionaliteit en andere updates, houd onze site in de gaten of neem contact op met ons team via info@carematch.nl.

Meer nieuws...

Weten wat CareMatch voor jou kan betekenen?

Direct hulp nodig?

Geef  jouw aanvraag nu door en wij nemen vandaag nog contact met je op!