Goedkeuren van diensten

Zie in dit artikel hoe de diensten van ZZP’ers goedgekeurd kunnen worden door de opdrachtgever.

Notificatie

Zodra jullie gewerkte diensten van ZZP’ers van CareMatch moeten goedkeuren zullen jullie hiervoor e-mails op jullie team e-mailadres ontvangen. 1 ter notificatie en 1 voor de daadwerkelijke actie om goed te keuren.

Toegang tot gewerkte Diensten

Nadat je op de button hebt geklikt voor het accorderen van de ingezette zorg  kom je op de volgende pagina terecht.  Hier moet een verificatiecode ingevoerd worden. Deze wordt je in een tweede e-mail verzonden. Neem de code over vanuit de ontvangen e-mail naar het invoerveld en klik op verifiëren.
Als je geen code ontvangt kun je een nieuwe code laten sturen door op de knop ‘Stuur nieuwe code’ te klikken.

Diensten goedkeuren

Vervolgens wordt een scherm getoond met de tot dan toe ingediende gewerkte diensten en tijden van de betreffende ZZP’er(s) per zorgaanvraag.
Hebben jullie dus bijvoorbeeld 2 verschillende cliënten waar ZZP’ers actief zijn, dan zullen deze apart vermeld staan.

Je kan de diensten per zorgvraag per zorgverlener aanvinken en goedkeuren of afkeuren.

  • Klopt alles? Dan kan je dus alles aanvinken bij een zorgvraag en kiezen voor ‘AKKOORD’
  • Klopt er helemaal niets? Dan kan je alles aanvinken en kiezen voor ‘NIET AKKOORD’
  • Klopt een gedeelte? Vink eerst de diensten aan die kloppen en kies voor ‘Akkoord’. Vink vervolgens de diensten aan die niet kloppen en kies voor ‘NIET AKKOORD’ en geef een (duidelijke!) reden als opmerking en kies voor verzend.

Verwerking

Zodra jullie de diensten goedgekeurd hebben, zal CareMatch zorg dragen dat de facturen opgesteld worden namens de ZZP’ers en zullen ze deze facturen uitbetaald krijgen.